UA-6670599-3

OmgevingsWeb OmgevingsWeb Boek
  New Posts New Posts RSS Feed - Dakkapel
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Dakkapel

Post Reply Post Reply
Author
Danielle View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Danielle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dakkapel
    Posted: 27 Juni 2011 at 22:50
Goedenavond,

Ik zoek op internet maar kan het nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe kort/lang minimaal de dakgootbreedte moet zijn tussen 2 woningen.
Mijn nieuwe buren hebben vandaag een dakkapel geplaats en er zit 10 cm tussen mijn raam en hun raam.
Kan dus niet in de goot meer om het schoon te maken.
Back to Top
xxy View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xxy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2011 at 08:35
Hetgeen u schetst is mij niet duidelijk. Gaat het om vrijstaande woningen die dicht op elkaar zitten, gaat het om een 2-onder 1 kapper of rijtjeswoningen? U hebt het over een dakkapel van de buren met een raam nu dicht tegen uw raam. Waar zit uw raam?

Ik veronderstel dus dat uw buren niets met u hebben overlegd. U kunt op omgevingsloket.nl uitzoeken of de dakkapel van uw buren vergunningvrij is. U geeft aan dat door hun dakkapel u nu uw goot niet kunt onderhouden. Dit lijkt mij in strijd met het burenrecht. Wellicht kunt u iets vinden hierover in het Burgerlijk Wetboek.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.03
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.062 seconds.

OmgevingsWeb OmgevingsWeb Boek